Another side

 

Ninsoare, talkshow-uri despre ninsoare, amenzi pentru firmele de dezapezire, prognoze, leapsa in a cui o fi vina, iar lopetile sunt la mare cautare. Bun.

Eu ma gandesc unde sa ma duc vara asta la mare. M-am saturat de litoralul romanesc cu iz comunist, gust de shaorma „de juma’ de metru”, flavour latino, sezlonguri de plastic, plimbari de vis cu banana prin spuma valurilor, seminte baieti’, namolu’ si piatra de baie si pozele cu cimpanzeul Gica. Toate asezonate evident cu, stiti voi, manele.

De la Vama mi-am luat adio acum cativa ani, intr-adevar au salvat-o prin reclame si cu petrecerile organizate de revelion.Ruptura finala a fost cand am auzit prin Bucuresti un „Haoleu mancati-as, mergem in Vama? ca e beton”.

Ok. Bottom of line. Vreau sezlonguri de bambus, cocktailuri servite in nuci de cocos, scufundari, apa limpede, o placa de surf, lectii de calarie pe plaja si beach-puburi care ofera delicatese din fructe de mare.
Cred ca voi incerca Grecia.

10 răspunsuri

  1. Felicitari pentru inaugurarea blogului! Smart look & feel! 😉 Piesa din box e minunata, party party all night long!

    Grecia? Oo, da! Pot sa beau din acea nuca de cocos un Bellini? E cocktailul meu preferat, delicios, sparkling, perfect pentru o dupa-amiaza pe plaja.

  2. Ms si bineinteles, dar cine stie poate ai sa descoperi si alte noi cocktailuri preferate 🙂

  3. Ca de obicei, nu spun nu. 😉 Totusi, ce-ar putea fi mai bun decat o mixtura de sampanie si nectar de piersici? Poate ceva ouzo cu suc de struguri? Nu stiu inca, dar in continuare Grecia mi se pare cea mai tentanta! 🙂

  4. Hei, poti sa stergi comment-ul asta dupa ce-l citesti – vezi ca blogul meu nu mai e Baton Rouge, ci Aujourd’hui . 😛

  5. Ok, changed 😉

  6. Pacat de Vama. Oricum, e multa mizerie acolo, si in general la marea noastra. Plajele din Grecia sunt mult mai frumoase,
    iar peisajul e de vis.

  7. Total de acord, kidemo. 😛 Vreau de nu stiu cat timp sa vad Grecia, mai ales ca am trait acolo intr-o viata anterioara. 😀

  8. @EMO kid: dap, chiar sunt

    @Aujourd’hui: si ce faceai tu pe acolo ? 🙂

  9. Pai eu eram bijutier in Grecia, si am trait pe la 1200. Vezi daca nu-mi citesti blogul de la inceputurile lui! 😛 Ca am scris acolo de testul asta pe care mi l-am facut acum ceva timp. Uite aici: http://users.pandora.be/gad/re/roemeens.html . 🙂 Eu stiu ce ai fost si tu, dar te las si pe tine sa te distrezi un picut. 😛

  10. deci NU sunt de acord cu ce zic aia. Lies! 😀

Lasă un răspuns

