Creation.

                      

La inceput a fost mesul,

God a chatuit pana s-a plictisit,

apoi si-a pus busy timp de 6 zile,

a facut lumea si alte alea,

apoi in a 7-a zi a facut omul.

Si de atunci de la prea multe buzzuri

s-a pus invisible…

12 răspunsuri

  1. Poza e absolut geniala! Pot sa o … imprumut? 😀

  2. Thanks! Avatarul meu e acum foarte… personallizat! 😀

  3. imi aminteste de nokia poza, in schimb e geniala postul.

  4. Connecting people ?

  5. Creation e, pare-se, o sursa vesnica de inspiratie! Fiecare isi poate face versiunea lui… mie cea creata de tine mi se potriveste! 😀

  6. cat de tare :))
    totusi, cu cine a chatuit God inainte de a crea tota chestia asta de lume?

  7. Si eu l-am intrebat si m-am ales cu /ignore. Dar sa presupunem ca mai sunt si alti gods si goddesses.

  8. eu stiu ;)), nu mi-a dat ignore 😀

  9. e phishing ce ai patit tu. 😀

  10. @Mara
    God-ul pe care il stiu eu (sunt multi ‘gozi’ btw) putea chatui cu alte creaturi ;).

Lasă un răspuns

