Rent@Gay

           

Uite ca vine si a doua idee de business.Rent A Gay.

….

Gay de inchiriat pentru sedinte de shoping, sfaturi cosmetice, barfulite mondene, complimente spuse din suflet, bun cunoscatori al tendintelor in voga.Afacerea se anunta un succes.Ce femeie nu-si doreste un prieten gay si ce barbat nu-si doreste sa scape de calvarul shopingului extensiv? Dupa cum marturiseste si Aujourd’hui a gay friend is women’s dream.

Nu furati ideea, e brevetata 🙂

12 răspunsuri

  1. 😀 Cat de tare! Eu as vrea, macar atat, daca pe cai naturale nu gasesc tipi gay ca’n Sex and the City!

  2. Se aranjeaza. Preferinte ? 😀

  3. Bine, bine, vad ca de idei nu ducem lipsa. Problema e: unde gasim tipi gay? Hmmm… Punem anunturi pe ejobs…? :))

  4. Dupa cum ziceam pe la tine, fluturasi la romana. 🙂

  5. Mi se pare super ideea.:) Oricum, exista persoane care fac asta (merg cu tine la cumparaturi, iti dau lectii de stil, incep, clasic, cu curatenia in dulamp, iti spun ce te avantajeaza, te duc in Paris unde cunosc cele mai bune magazine, perioada de reduceri etc.) iar unele sunt chiar barbati. Cunsocuti. Si cu succes in domeniu. Iti pot asigura un make over for life. Numai ca… e destul de scump.

  6. no comment

  7. @ emo kid : mai bine :))

  8. no comment, pentru ca vroiam sa zic ca e o idee ireala. nu imi imaginez ce femeie ar vrea sa iasa cu un tip gay la cumparaturi. poate una nonconformista. sau nu neaparat, ci una care nu tine cont de orientarea sexuala

  9. ai fi surprins cate isi doresc asta. 😉
    fa un sondaj.

  10. Da, deci eu UNA, plus o multime dintre prietenele mele, sa zicem inca DOUAZECI de persoane, plus alte cateva tipe de prin blogosfera, sa zicem inca PATRU… Si asta numai in cercul meu restrans! 🙂 sa iesi cu un tip gay este foarte tare pentru ca 1. el are gusturi minunate; 2. te sfatuieste ca o fata, dar stie si ce-i place unui barbat; 3. nu exista riscul ca sedinta de cumparaturi sa degenereze intr-un popas prin vreo cabina de proba sau mai stiu eu ce vedem noi prin filme ca se poate 😀 .

    Si in plus, daca un tip gay seamana cu Stanford din SATC, atunci, serios, as da si bani pentru el! 😀

  11. ok.. sa vedem daca pot depasi un gay… sper ca nu o sa par enervant sau alte chestii 😛 (ma straduiesc)
    1.nu pot sa spun ca am gusturi minunate, dar am gusturi bune – sunt persoane care pot confirma asta (na, ma laud si eu :P)
    2.ce inseamna sa sfatuiesti ca o fata? mi-e de ajuns sa inteleg psihologia femeilor ca sa pot da sfaturi bune; orice barbat stie ce ii place unui barbat in general.
    3.ei bine, aici nu am ce sa zic, gayul a castigat in 90% din cazuri(damn). Daaaar (exista si un „dar”) cu foarte mult timp la dispozitie sedinta de cumparaturi poate fi un succes.

    deci si eu stiu sa fac aproximativ toate chestiile alea si sunt 100% straight. asa ca… 😀

    P.S. gay sex is dirty. Ce ziceti fetelor, va mai plac? 😉

    gata, am terminat.

Lasă un răspuns

