Nasty moments


Totul merge bine, esti fericit, implinit.
Atunci brusc si inevitabil trebuie sa se intample.
Ceva nesemnificativ dar al naibii de iritant. Te impiedici, cazi, te trezesti cu ceva in cap, ti se rup pantalonii, etc, etc.
Totul e dat peste cap, si ai doua variante, incerci sa razi pana te amuza
sau iti pierzi dispozitia si te intrebi: De ce eu,de ce chiar acum???

3 răspunsuri

  1. Asta imi aduce aminte de o intamplare nostima din familie…
    …era prima vizita a logodnicului matusii mele… practic urma sa o ceara in casatorie… Colegii de facultate i-au urat baiatului: „Sa te faci de ras!…sa-ti cada mancarea in poala…!”
    Imi aduc aminte ca acum… tocmai sosisera cu ternul de dimineata. El, timid, prima data in casa viitoarei sotii… Bunica le serveste micul dejun in curte, sub parul batran, pe masa deja veche din lemn. Asa ca bunica, asterne o coala de carton subtire pe masa, deasupra careia pune fata de masa. Din intamplare, fata de masa nu reuseste sa indoaie foaia de carton de dedesubt…asa ca masa pare putin mai mare…
    Sub privirile curioase ale familiei, care nu mai contenea sa se „holbeze” la noul viitor membru al familiei, acesta isi aseaza farfuria cu cele doua ochiuri, stingher, pe marginea mesei… Timorat, apuca furculita si cutitul si da sa taie un ou… si…farfuria, nici una nici doua se rastoarna cu ouale direct pe pantalonii „delicatului”… Dupa o pauza in care nimeni nu a mai putut articula nici un cuvant, am spart gheata (copil fiind) si am izbucnit intr-un ras „isteric”… matusa mea m-a urmat si in veselia generala, s-au dezghetat spiritele, mai ales cand am auzit de „urarea” colegilor de faculatate…

  2. Haios :)) Morala: nu fiti timizi, ca muchia (mesei) nu e sigura.

  3. adica… s-o „punem” bine pe masa …hahaha

Lasă un răspuns

